Forum Kufelkowe Bractwo
Wejdź. Ja tu też byłem... Miód i wino piłem...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Postać] Cechy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kufelkowe Bractwo Strona Główna -> Cień Świata [Nazwa robocza]
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dark_Archon_
Wiedzący Wszystko



Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fallen Netheril Klasa: Psion lv. 63 Status: Wybraniec Chucka

PostWysłany: Sob 23:10, 09 Gru 2006    Temat postu: [Postać] Cechy

Oto lista Cech, zwanych również atrybutami:

Siła - odpowiadająca za tężyznę fizyczną postaci. Każdy szanujący się wojownik szanuję tę cechę.

Zręczność - określa precyzję, zwinność i koordynację oko-ręka. Ważna dla chirurga, jak i dobrego strzelca, czy kradzieja.

Szybkość - określa prędkość poruszania postaci, szybkość reakcji i refleks. Sprinterzy powinni mieć wysoką wartość tej cechy.

Żywotność - kondycja, wytrwałość, odporność na choroby. Określa, ile postać może przyjąć strzał na klatę, zanim będą musieli ją wynieść (nogami do przodu).

Percepcja - odbieranie bodźców zewnętrznych, spostrzegawczość. Pies tropiący ma wysoki poziom tej cechy.

Inteligencja - określa szybkość, z jaką postać przyswaja nowe informacje, odpowiada za wykorzystywanie wiedzy w praktyce.
Mądrość - opisuje wiedzę i doświadczenie postaci. Odpowiedzialna za logiczne postrzeganie świata.

Wola - determinacja, nieugiętość, opanowanie.

Ekspresja - opisuje zdolność do dobrego obierania myśli w słowa, obycie i umiejętność wpływania na innych argumentem słowa. Wędrowni bardowie mają wysoką wartość tej cechy.

Szczęście [alternatywa] - ma pośredni wpływ na inne cechy. Więcej (będzie) w dziale dla Mistrza Gry.
_________________

Wartości tych cech będą się mieścić w skali od -3 do 5.
Początkowa wartość wszystkich atrybutów będzie 0, zaznaczając, że przeciętna wartość wynosi 1.


Wszelkie spostrzeżenia mile widziane.
Nazwy cech to narazie nazwy robocze. Jeśli ktoś ma lepsze określenie, niech poda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
refer
Oprych



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:07, 13 Gru 2006    Temat postu:

POmysł świtny i zapewne zasługuje na rozwinięcie... Myślę też, że warto byłoby pomyśleć na samą mechaniką przydzielania punktów na atrybuty, cechy et cetera... miłoby było gdyby system ten nie opierał się na tym samym co D&D< chwala Lochom i Smokom, ale...> CHodzi mi o to, żeby każdy atrybut zwięjkszony nawet o jedną wartość współczynnika dawał widzialne, odczuwalne i w końcu grywalne rezultaty. PRZYPOMNĘ, że w D&D przeskoczenie o jedną wartość atrybutu nie gwarantuje "odczuwalnych" rezultatów. Proponowałbym też sam sytem, mechanika ich uzyskiwania była nieco inna od tej dedekowskiej... chciałbym, 1 pkt. atrybutu uzyskiwało się rzadziej, ale za to sam atrybut był czymś.... WYCZEKIWANYM... ZIEL
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kufelkowe Bractwo Strona Główna -> Cień Świata [Nazwa robocza] Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin